Vyhledávání

Kontakt

Základní škola, Mníšek pod Brdy, Komenského 886
Komenského 886
252 10 Mníšek pod Brdy

318 599 465 - 732 458 092

zskomenskeho886@seznam.cz

Ohlasy rodičů na naši práci

Pochvala z knihovny

Dobrý den, paní ředitelko,

 

chtěly bychom touto cestou moc poděkovat a pochválit Vaše děti, zejména kluky. Byli naprosto úžasní při pomoci na knižním bazaru. Sami nabídli pomoc, odnosili nám knihy z knihovny a pak zase dovnitř. Prostě byli skvělí!

 

Moc děkujeme.

 

Krásný den,

Nikola Bláhová a Tereza Bauerová

 

Besídka na ZŠ Komenského 886 nad lékárnou? 

Tohle není besídka, tohle je divadelní šou!

Každý rok se těšíme na jednu vyjímečnou vánoční událost. Poprvé jsme to zažili před několika lety. Nevěděli jsme co nás čeká, ale poté, co jsme viděli vánoční besídku naší školy, kde děti zpracovali v podstatě muzikálové představení, se vždy nemůžeme dočkat, co uvidíme příští rok. Jak si představujete vánoce? Není ta podstata právě o tom, aby se člověk uvolnil a nechal se naplnit pozitivními emocemi? Aby se i ti největší bručouni konečně usmáli? Letošní besídka byla plná pozitivních emocí! Dostalo se na všechny, každý si přišel na své. Úžasné ztvárnění romských vánoc pod taktovkou paní učitelky Burdové nás opravdu dostalo, buďme otevření, buďme lidé, dívejme se na věci v kontextu – byla to prostě paráda, díky. Rybáři se hašteřili, nakonec se udobřili. Pohádka o „Dvou tovaryších“ v podání našich dětí skvěle doplnila pestrou paletu představení. Zazpívali jsme si koledy, ale i jiné moderní věcičky. Zavítal mezi nás mladý Jarek Nohavica s kytarou a nakonec nám i Jan Cína s Ondrou Sokolem věrně vysvětlili „Jak dělá liška“. Děti, učitelé, kamarádi - děláte to srdíčkem, jsme rádi, že vás máme, jste prostě úžasní. Jen těžko si umíme představit tu dřinu, kterou obnáší s našimi „vyjímečnými“ dětmi nacvičit tak nádherná představení. Paní ředitelka může být právem pyšná na svůj tým, který do své práce vnáší lásku a lidskost! Děkujeme a už se zase těšíme na další skvělou besídku za rok.

Simon a Zuzka Podepřelovi